شهرستان ها

آیت الله نورمفیدی شهادت بیستمین شهید مدافع حرم گلستان راتسلیت گفت

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با صدور پیامی شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با صدور پیامی شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله نورمفیدی آمده است: در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت در راه خدا و پر محتواترین عنوان، در راستای تکامل انسان، واژه مقدس «شهید» است. اگر تاریخ اسلام را ورق بزنیم می‌بینیم، قسمت مهمی از افتخارات را شهیدان آفریده‌اند، و بخش عظیمی از خدمت را آنان کرده‌اند.

امام‌جمعه‬ گرگان‬ در‬ این پیام‬ افزود: نه تنها دیروز بلکه امروز هم فرهنگ سرنوشت‏ ساز شهادت است که لرزه بر اندام دشمنان می‌افکند و دشمن را از نفوذ در دژهای اسلام مأیوس می‌کند، چه پر برکت است فرهنگ شهادت برای مسلمانان، و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام.

در بخش دیگری از پیام آیت الله نورمفیدی آمده است: صبر و پایداری غیور مردان این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.جان‌فشانی شهدای عزیز دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، و اینک بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان تا همیشه روزگار همچون ستاره‌های درخشان و پرفروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

نورمفیدی در این پیام گفت؛ اینجانب شهادت پاسدار سرافراز سپاه اسلام، مدافع حرم «شهید مقداد مهقانی» از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه توسط رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، خانواده مکرم این شهید والامقام و مردم شهید پرور گلستان بخصوص مردم شریف علی آباد کتول و شهر فاضل آباد تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان حشر این شهید افتخار آفرین را با سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) مسئلت می‌کنم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا