شهرستان ها

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

سنندج_ آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی به مناسبت هفته مرام پهلوانی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b3%d9%86%d9%86%d8%af%d8%ac'>سنندج</a> برگزار شد

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b3%d9%86%d9%86%d8%af%d8%ac'>سنندج</a> برگزار شد

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا