شهرستان ها

آیین کمک مومنانه در میاندورود برگزار شد

میاندورود- رزمایش کمک مومنانه با همت حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای( مدظله العالی) در مسجد باب الحوائج (ع) میاندرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسینعلی قائمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود در مراسم رزمایش کمک مومنانه که از سوی حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای سپاه میاندورود در مسجد باب الحوائج علیه السلام اسلام آباد برگزار شد، با بیان اینکه از مظاهر خط امام (ره) آئین کمک مومنانه است، اظهار کرد: کمک مومنانه لبیک به رهبری است و تاریخ قضاوت خواهد کرد که ملت ایران چه ملت باشکوهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود با اشاره به سه خصلت برجسته حضرت علی (ع) با تاکید بر اینکه قرآن می‌فرماید که اگر مقاومت کنید پیروزی متعلق به شما است، افزود: اینکه یک عده همه چیز را در امضای کری و اجازه آمریکا ببینند و از مقاومت فاصله بگیرند شکست حتمی است اما مقاومت شاید با سختی همراه باشد اما نتیجه آن بسیار بهتر از سازش است.

حجت الاسلام قائمی به ابوتراب یعنی خاکی بودن ویژگی حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: مسئولان اگر خوی اشرافی گری نداشته باشند مردم در هر شرایطی با آنها همراه خواهند بود.

وی با اشاره به توجه ویژه حضرت علی (ع) به ایتام، تاکید کرد: امام خمینی (ره) تنها بعد از ۲۲ روز از پیروزی انقلاب کمیته امداد را تشکیل داد و نشان از توجه ویژه امام به محرومان است و از ویژگی پیروان امام خمینی (ره) کمک کردن به محرومان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود با بیان اینکه نازل‌ترین نوع فقر، فقر اقتصادی است، اظهار کرد: فقر فرهنگی با سبد کالا حل نمی‌شود و پیچیده‌تر است زیرا فقر مهارت هم داریم و نیاز است که مهارت خود را بیشتر کنیم چون بیکاری را نمی‌توان با پول حل کرد بلکه با مهارت حل می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا