شهرستان ها

ابهامات موجود در اذهان موجب تردید در مشارکت انتخابات می‌شود

اصفهان-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دلیل مردد بودن افراد برای مشارکت در انتخابات ابهامات موجود است که در ذهن آنها بواسطه ناکارآمدی و نامهربانی از یک دستگاه اجرایی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر پنجشنبه در «یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه» در تالار «شیخ بهایی» شاهین شهر اظهار کرد: باید باهدف گذاری برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات، فردی برگزیده شود که راه و مکتب آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

وی دلیل مردد بودن افراد برای مشارکت در انتخابات را ابهامات دانست و افزود: این ابهامات در ذهن آنها بواسطه ناکارآمدی و نامهربانی از یک دستگاه اجرایی یا مشکلات حل نشده برای آنها، شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: هر کس که دلش برای کشور می تپد باید دیگران را برای مشارکت در انتخابات فراخواند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مثابه یک رسانه بین‌المللی است، گفت: گسترش اسلام در اروپا و سایر قاره‌ها مانند آمریکا، یکی از شواهد رسانه بودن انقلاب ماست.

سلیمانی ادامه داد: امروز کسانی که به معرفی ایران و کشورهای مسلمان به عنوان جبهه حق و کشورهای سلطه‌گر با محوریت صهیونیست‌ها به عنوان جبهه باطل پرداخته‌اند جز رسانه انقلاب اسلامی هستند.

وی معتقد است که انقلاب اسلامی، مکتب مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی، شهید رئیسی و دیگر شهدا هر کدام در سطح دنیا یک رسانه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی گفت: در این راستا «انسان رسانه‌ها» می‌توانند به عنوان نخستین راویان با بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و اینترنت به روایتگری بپردازند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه، صدای مردم مظلوم غزه را به جهان رساند و در این مسیر «انسان‌رسانه‌ها» نقشی قابل توجه داشتند، گفت: باید به تقویت جبهه رسانه‌ای در داخل کشور پرداخت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که توسط ملت ایران و رهبری امام به پیروزی رسید، دارای زوایای فراوانی است که اگر در جهاد تبیین به آن بپردازیم، به استحکام انقلاب اسلامی و بزرگی پیامدهای آن خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پس از آن به شهادت رسیدند، تصریح کرد: این امر اتفاق افتاد تا عظمت و ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و استکبار را مردم دنیا مخابره کنند.

شایان ذکر است که از مجموع ۳۳۳ شهید رسانه، استان اصفهان با ۲۲ شهید در جایگاه دوم بعد از تهران قرار دارد و تاکنون ۱۵۰ خبرنگار در عملیات «طوفان‌الاقصی» در غزه به شهادت رسیده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا