شهرستان ها

اتاق فکر جوانان استان بوشهر با حضور همه اقشار تشکیل می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشکیل اتاق فکر جوانان استان با حضور همه اقشار خبر داد و گفت: عهده‌دار شدن مدیریت در استان بوشهر به منزله اردوی جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات دوشنبه‌شب در نشست با جوانان انقلابی، نخبگان و فعالین سازمان‌های مردم نهاد و مطالبه‌گر اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: برای رشد و توسعه استان از نظر همه دلسوزان، صاحبنظران و نخبگان استان بهره‌گیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: خروج از بن‌بست یکی از مهمترین برنامه‌ها است و با پیگیری استاندار بوشهر توسعه راه‌های ارتباطی، شکل‌گیری حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل هوایی در همین راستا با جدیت دنبال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مشکلات بسیار است و کسی که مسئولیتی عهده‌دار می‌شود باید به صورت جهادی عمل کند. عهده‌دار شدن مدیریت در استان به منزله اردوی جهادی است.

وی با اشاره به اینکه فراهم آمدن امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرای استان خاطرنشان کرد: اتاق فکر جوانان استان بوشهر با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود.

پورات تصریح کرد: رویکرد استاندار محترم توجه ویژه به جوانان استان است و این قشر می‌توانند در این جلسات طرح‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

استفاده از ظرفیت نسل جوان

وی با تاکید بر اینکه از نسل جوان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم، گفت: مطالب مطرح شده از سوی شما در این نشست به صورت کاملاً واقع بینانه و بر اساس حقایق موجود در کف جامعه بیان شده است و از تمام نظرات و ایده‌های مطرح شده بهره‌برداری خواهیم کرد چرا که به‌دنبال ایجاد تحول در استان با همراهی جوانان انقلابی و نخبه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نیز تأکید رئیس جمهوری و استاندار بوشهر مبنی بر استفاده از جوانان، این موضوع را وظیفه خود می‌دانم.

وی بیان کرد: در مناصب مختلف مدیریتی در استان بوشهر از جوانان بهره گرفته و در ادامه نیز استفاده خواهیم کرد و در اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، باید تلاش شود تا دستاوردهای کارآمدی نظام را به منصه ظهور برسانیم و در این راستا مدیران سست و ناکارآمد قابلیت همراهی ندارند.

در این نشست تعدادی از جوانان انقلابی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و فعالین اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد به مدت چهار ساعت به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پرداختند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا