شهرستان ها

اتباع استان تهران برای برپایی موکب تاییدیه دریافت کنند

تهران- جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: اتباع برای برپایی مواکب خود باید تاییدیه اداره کل اتباع استانداری تهران را اخذ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران با تاکید بر آماده سازی زیرساخت‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب در مسیر راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) در سال جاری گفت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه می‌باشد، موضوعاتی همچون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن باید انجام شود.

معاون استاندار تهران با بیان این مطلب که خدمات به زائرین باید از داخل مرزهای کشور آغاز شود گفت: ارائه خدمات مختص شهر نجف و محل استقرار مواکب ستاد اربعین استان نیست بلکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا زائران در اماکن مختلف نظیر ترمینال‌های اتوبوسرانی و فرودگاه امام نیز از خدمات مواکب بهره مند شوند.

نایبی بر لزوم تهیه برآوردهای لازم جهت پشتیبانی مراسم اربعین اشاره و عنوان کرد: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر می‌شود لذا لازم است همه اقدامات طی یک جدول زمانبندی به دبیرخانه ستاد ارائه تا بر اساس آن تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم انجام شود.

جانشین ستاد اربعین استان تهران در خصوص اعزام اتباع و استقرار مواکب آنها گفت: اتباع سایر کشورها که قصد استقرار موکب در مسیر راهپیمایی را دارند، قبل از ثبت موکب خود در ستاد عتبات استان باید نسبت به اخذ تاییدیه از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران اقدام کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا