شهرستان ها

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به شبهات در مدارس پاسخ دهند

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی باید جواب قانع کننده‌ای برای شبهات و پرسش‌های به روز دانش آموزان در مدارس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر چهارشنبه در همایش کادر پشتیبان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در حسینیه شاهد و ایثار، رسالت آموزش و پرورش را سنگین و مهم خواند و اظهار کرد: بخش مهمی از فعالیت‌های اتحادیه دانش آموزی و آموزش و پرورش باید به صورت مکمل دنبال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه فعالیت اتحادیه دانش آموزی بخش مهمی از اهداف سند بنیادین تحول را محقق می‌کند، افزود: فعالیت اتحادیه‌های دانش آموزی بر عملکرد آموزش و پرورش مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت مسئولان آینده باید در دوران دانش آموزی شکل گیرد، گفت: اعضای اتحادیه دانش آموزان باید مروج افکار خود در درون مدرسه باشند و مهارت‌های خوب درس خواندن و برقراری ارتباط مؤثر با افراد را بیاموزند.

فائزی با تاکید بر گسترش معلومات متناسب با اقتضائات زمانه بیان کرد: امروز در مدرسه‌ها شبهات زیادی مطرح است و اعضای اتحادیه باید جواب قانع کننده‌ای برای شبهات و پرسش‌های به روز دانش آموزان در مدارس داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تأثیرگذاری بر قلوب مؤثرتر از عقول است، بیان کرد: خواستن به عمل نزدیک بوده لذا داشتن ارتباط قلبی با محیط اطراف بسیار مؤثر است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا