شهرستان ها

اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده است

زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده گفت: مردم سیستان و بلوچستان در برهه‌های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده‌اند .

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم دلیر این استان اعم از شیعه و سنی در تمام ادوار بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش هم و متحد از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان افرادی مؤمن، صبور و با گذشت و مشهور به مردی و مردانگی و مرزداران غیور این خطه با عزت و همیشه در صحنه و دوستدار صلح بوده و هستند این در حالیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برهم زدن امنیت این استان فتنه انگیزی و برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند از تنوع قومی و مذهبی که جزو ظرفیت‌های خوب کشور محسوب می‌شود در این خط سوءاستفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هم اهل تسنن و هم اهل تشیع در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای گرانقدری تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: تمامی اقوام ایرانی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور همدل و یکصدا و با ایمانی راسخ در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

سردار اشتری ادامه داد: دشمنان غافل از اتحاد و پیوند ناگسستنی شیعه و سنی، فتنه‌های همیشگی خود را شعله ور کرده اما با هوشیاری مردم انقلابی، بصیر و ولایتمدار کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی شده و آنها از این اتحاد مردم سخت ناراحت و بدنبال انتقام از مردم همیشه در صحنه هستند.

وی بیان کرد: دشمن در ایجاد فتنه و انتقام از پاسخ دندان شکن مردم، امنیت آنها را هدف گرفته ولی مردم یقین دارند که خادمان آنها در نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی در راه دفاع از امنیت جامعه تا پای جان ایستاده‌اند و دشمنان را با یاس و ناامیدی مجبور به شکست کرده‌اند.

سردار اشتری با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برادر گرانقدرم سردار احمد طاهری فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان، با سابقه ۴۰ ساله خدمت شبانه روزی و صادقانه خدمات مضاعفی در تأمین امنیت جامعه ارائه دادند و از خانواده محترم وی که در طول خدمت او را همراهی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: سردار محمد قنبری نیز که از فرماندهان شایسته و عالی رتبه انتظامی هستند و در راستای توسعه نظم و امنیت و حفظ حقوق آحاد جامعه برنامه‌های خوبی را به اجرا خواهند گذاشت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا