شهرستان ها

اتحاد همگانی رمز عبور از مشکلات و فتنه ها است

بابل- عضو هیئت رئیسه مجلس اتحاد همگانی و همدلی را رمز عبور از مشکلات و برون رفت از فتنه ها دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نادری ظهر پنجشنبه در اجتماع مردمی مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در امام زاده قاسم شهرستان بابل با تاکید بر درک درست از روز بصیرت اظهار داشت: برای درک روز بصیرت باید به فلسفه به وجود آمدن این روز اندیشید تا متوجه شویم که چه عواملی باعث به وجود آمدن این روز شده است.

نادری با اشاره به معنای واقعی بصیرت بیان کرد: بصیرت در معنای ظاهری تجمع یک عده مردم در مقابل فتنه‌های به وجود آمده است اما در باطن بصیرت بازگشت به اندیشه‌هایی است که باعث به وجود آمدن انقلاب جمهوری اسلامی ایران که خلاصه شده است.

وی گفت: با بازنگری انقلاب اسلامی به این موضوع خواهیم رسید که پیدایش این انقلاب زمانی بوده که جهان در سردرگمی دوقطبی میان قدرت سرمایه وکمونیست گیر افتاده بود و پیدایش جمهوری اسلامی در آن حالت به عنوان یک پدیده نوظهوری وبی شک بیانگر این حقیقت بوده است که انقلاب‌های منطقه مانند ایران که متکی به این اصول و خواستار تحقق آنها بوده است، مورد پسند آمریکا و غرب و صهیونیسم نیست و آنها همه تلاش خود را به کار خواهند برند تا آن را انکار کنند.

وی ادامه داد: تحقق انقلاب اسلامی ایران باعث شد که متوجه شوند که رویایشان با انکار آنان دگرگون نمی‌شود و ناگفته پیداست که برآیند تحقق شاخص‌های تجدید عظمت اسلام و احیای تمدن اسلامی در سطح جهان باعث شده است که در همان ابتدای امر به فکر براندازی این نظام برآیند و در طول تاریخ این انقلاب با فتنه‌های گوناگون درصدد این براندازی برآمدند.

این نماینده مجلس با انتقاد از انحراف برخی از خواص در طول تاریخ انقلاب عنوان کرد: بعد از پیشرفت‌های گوناگون این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف دشمن درصدد نفوذ برآمد و در این راستا با کمرنگ کردن خط مشی انقلاب اسلامی درصدد آن برآمد که خط نولیبرال را به بدنه این انقلاب تزریق کندنماید تا بتواند بدین گونه با جنگ‌های همه جانبه وبکارگیری از تمام قوایش به اهداف خود برسد.

نادری تصریح کرد: جنگ اقتصادی امروز از جمله معضلات بوده وهمگان با پوست وگوشت آن را درک کردند اما قرار نیست هیچ گاه بیگانگان مشکلات ما راحل کنند بلکه باید با اتحاد همگانی مشکلات پیش روی کشورمان را حل کنیم تا بتوانیم از فتنه دیگر دشمنان سربلند بیرون بیاییم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا