شهرستان ها

اتصال بیش از ۶ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان غربی

asdasd


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اتصال ۶هزار و ۶۸۵ فروشگاه در استان به طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

علی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف توزیع  و دسترسی دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها در کشور در حال اجرا است.

دهقانی افزود: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر با مبنای قیمت‌گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های عضو طرح در استان همزمان با سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون ۶هزار و ۶۸۵  فروشگاه‌ در استان به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند و سایر واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های استان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی شما جهت اتصال به این شبکه ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: از بامداد شنبه ۱۸ فروردین ماه اعتبار مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ شده و هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان به همراه  ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دولت خریداری کند.

وی گفت: همچنین مشمولان این طرح می‌توانند  می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی “شما” و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌های عضو طرح را مشاهده کنند.

دهقانی در ادامه افزود: افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند.

وی به فروشگاه‌هایی که در عرضه کالاها با کالابرگ تخلفاتی مرتکب می‌شوند هشدار داد و اعلام کرد که دسترسی آنها به این طرح قطع خواهد شد.

دهقانی از مردم خواست  اطلاعات فروشگاه‌های متخلف را به شماره 6369-021 اطلاع دهند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: ۲۲۰ هزار تومان فجرانه کالابرگ در واقع نوعی تخفیف است که به مشمولان داده می‌شود بنابراین متقاضیان باید اقدام به خرید و پرداخت بخشی از پول کالا بکنند تا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا