شهرستان ها

اتصال متروی مشهد به حرم مطهر رضوی در سال آینده

اتصال متروی مشهد به حرم مطهر رضوی در سال آینده


شهردار مشهد گفت: در تلاش هستیم فاز اول خط سه قطار شهری با وجود تمام محدودیت‌ها سال آینده در مسیر میدان شهدا، باب‌الجواد(ع) و پایانه مسافربری به بهره‌برداری برسد و تا پایان سال تست گرم انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندر شریف در پاسخ به تذکر عضو شورای اسلامی شهر در صد و ششمین صحن علنی مبنی بر وضعیت سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اظهار کرد: از سال‌های گذشته از طریق وزارت کشور و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، ادغام دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری مکاتبات متعددی انجام شد و مقرر شد تا پایان سال آینده ادغام به تاخیر بیفتد. 

وی افزود: در زمینه انتصابات این دو سازمان نیز درحال پیگیری هستیم و به زودی منصوب خواهند شد. 

شهردار مشهد بیان کرد: به دلیل افزایش ترافیک و آلودگی هوا و سهم ۳۳ درصدی خودروهای شخصی در آلودگی هوا، تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی نکته مثبت و مهمی است لذا حساساست‌زایی برای مردم جهت استفاده از حمل و نقل عمومی مهم است. 

قلندر شریف خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فاز اول خط سه قطار شهری باوجود تمام محدودیت‌ها سال آینده در مسیر میدان شهدا، باب‌الجواد و پایانه مسافربری به بهره برداری برسد و تاپایان سال تست گرم انجام خواهد شد. حفاری مسیر بسیار اهمیت دارد زیرا در صورت اتمام این کار، در دوره‌های بعدی و مدیران آینده می‌توانند ایستگاه ها را به سرعت آماده بهره برداری کنند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا