شهرستان ها

اتفاقات دنیا به سمتی می‌رود که نظام سلطه وجهه و اقتدار خود را از دست‌ داده است

استاندار قزوین گفت: خیلی از بی ادبی‌هایی که امروز در محیط‌های دانشگاهی و مکان‌هایی که مدعی نخبگی هستند مشاهده می‌شود نتیجه پیشرفت تک بعدی است و باید همه برنامه ریزی و تلاش کنیم پیشرفت همه جانبه و عمیق داشته باشیم.

استاندار قزوین:


به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در دیدار با مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جمع حاضر نمایندگانی از دانش‌آموزان پرتلاش استان هستند که خوشبختانه توفیقات خوبی را در تمامی عرصه‌ها به دست آورده‌اند و امیدواریم این موفقیت‌ها روز به روز در بین دانش‌آموزان افزایش یابد.

استاندار قزوین افزود: وجود منابع انسانی قابل توجه و فرهنگ مترقی یکی از بارزه‌های ویژه استان قزوین است که این ویژگی در جامعه دانش‌آموزی هم تبلور دارد.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان هم اکنون یکی از مهم‌ترین و حساس ترین دوران زندگی خود را سپری می‌کنید، ۱۲ سالی که در مدارس تحصیل می‌کنید تأثیر زیادی در آینده شما دارد و به ویژه دوران پایانی تحصیل، در شکل‌گیری شخصیت و زندگی شخصی و اجتماعی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت، پس قدر این دوران را بدانید و از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنید.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: البته موفقیت و پیشرفت نباید در یک نظام تک بعدی و محدود صورت بگیرد و درس خواندن هر چند که خیلی موثر است ولی تمام انتظار یک فرد و جامعه از خودش نیست و مطلوب است فرد در تمامی جنبه‌های مختلف پیشرفت کند. 

وی گفت: در عین حال که نگاه کاوشگری و نقادانه دارید اگر می‌خواهید پیشرفت کنید سعی کنید نگاه انتقادی را به خودتان هم داشته باشید چراکه انسان زمانی پیشرفت می‌کند که خودش را به چالش بکشد و سعی کنید استعدادها و ظرفیت‌های خود را از این طریق شکوفا کنید.

استاندار قزوین با بیان اینکه دانش‌آموزان امروزی در زمانی قرار گرفته‌اند که ثمره مقاومت‌ها، مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و کوشش‌های گذشتگان را خواهند دید، اضافه کرد: اتفاقاتی که در دنیا در حال رخ دادن است بسیار جالب است و شرایط به سمت و سویی می‌رود که نظام سلطه وجهه و اقتدار خود را از دست‌ داده و بستر برای کسانی که سال‌های متمادی در مقابل قدرت‌های بزرگ قرار گرفته بودند، فراهم می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: نسل‌های قبل شما در معرض فتنه بودند و تشخیص حق و باطل برای آن‌ها سخت بود ولی امروز تشخیص حق و باطل راحت است و جریان باطل با تمام توان ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن در تمامی حوزه‌ها از ما شکست خورده است، گفت: دشمن به دنبال این است که دعوا را به داخل مرزهای ایران بیاورد و به دنبال دو دستگی و دوقطبی است و در این مسیر دلسوزان باید در این حیله گرفتار نشوند و اختلاف نظرها نباید منجر به آسیب رسیدن به انقلاب شود.

اعلایی افزود: جلب و جذب اخلاقی اثرگذاری بیشتری دارد، پس سعی کنید در این مسیر قدم بردارید چراکه همه جامعه برادران و خواهران ما هستند ولی برخی گرفتار شور، هیجان و غفلت شده‌اند و با نگاه دلسوزی و اخوت و برادری به سمت اغناسازی بروید.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا