شهرستان ها

اتمام نخستین پروژه تجربه‌نگاری فرمانداران و بخشداران قزوین

 قزوین- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری قزوین از اتمام نخستین پروژه تجربه‌نگاری فرمانداران و بخشداران منتخب استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان محمدی با اشاره به اجرای نخستین پروژه تجربه‌نگاری فرمانداران و بخشداران قزوین اظهار کرد: پروژه تجربه‌نگاری فرمانداران و بخشداران منتخب استان قزوین یکی از ۲ کارویژه مهمی بود که در راستای ثبت و انتقال تجربیات دانشی ناظر به مدیریت اجرایی استان، توسط دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری قزوین طراحی و اجرا شد.

وی افزود: هدف از این پروژه در مرحله اول شناسایی مهمترین مسائل و چالش‌های فرمانداران و بخشداران در ادوار مدیریتی مختلف و واکاوی تدابیر و اقدامات ابتکاری و مؤثر آن‌ها در مقابله با این چالش‌ها است، در گام بعدی درس‌آموخته‌های مهم جهت انتقال به نسل‌های مدیریتی آتی مستندسازی می‌شود.

محمدی اظهار کرد: در این پروژه، جلسات مصاحبه تخصصی و فرآیند تجربه‌نگاری و متخصصین حوزه های عملکردی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با محوریت ۱۴ نفر از فرمانداران و بخشداران منتخب سابق استان برگزار شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در مرحله تجزیه و تحلیل اکتشافی تجربیات و تدوین نسخه نهایی بسته‌های دانشی قرار داریم، پس از پایان این پروژه، پروژه دوم نیز در دیگر حوزه‌های موضوعی و تخصصی اجرایی استان آغاز خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری قزوین یادآور شد: سازماندهی، آموزش و توانمندسازی یک تیم اجرایی حرفه‌ای به منظور تجربه‌نگاری مدیریت بخش دولتی و عمومی یکی از اقدامات مهم در این پروژه بود که با توجه به اهمیت این موضوع بالغ بر ۶ ماه نخست ابتدایی این پروژه معطوف به همین موضوع شده است.

وی افزود: در این مدت به منظور اجرای هرچه کیفی‌تر این پروژه سیصد نفرساعت دوره آموزشی ویژه تیم اجرایی پروژه و ششصد نفر ساعت جلسات کارشناسی و تخصصی برگزار شد، با توجه به همین ظرفیت و پشتوانه تجربی شکل‌گرفته؛ دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری قزوین آمادگی همکاری با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی استان در اجرای پروژه‌های مشابه را دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا