شهرستان ها

اثرگذارترین کار فرهنگی زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر اینکه اثرگذارترین کار فرهنگی زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است گفت: همه نهادها و ادارات در زمینه ترویج فرهنگ شهادت وظیفه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فیروزکوه، با دستور جلسه راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس دادگستری، شهردار و مسئولین ادارات فیروزکوه در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: یکی از امتیازات و مؤلفه‌های فرهنگی ما، فرهنگ ایثار و شهادت است.

حیدری گفت: بهترین و اثرگذارترین کار فرهنگی، زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است و همه نهادها و ادارات در زمینه ترویج فرهنگ شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه دارند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: در زمینه تربیت، معرفی الگو خیلی مهم است و چه الگوهایی بهتر از شهدا وجود دارد آنان که جان گرانبهای خود را گذاشتند تا اسلام زنده بماند.

وی با تاکید بر اینکه کتابی مثل «سلام بر ابراهیم»، بسیاری از جوانان را به خود جلب می‌کند و در آنها تحول عمیق ایجاد می‌کند افزود: مطال

لازم به ذکر است، در پایان جلسه، چند برنامه عملیاتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصویب شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا