شهرستان ها

اجازه ایجاد فضای دوقطبی در کشور را ندهیم

قزوین- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین گفت: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه است و همه ما نباید اجازه این فضا در کشور را ندهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در همایش تحلیل راهبردی و کاربردی اغتشاشات اخیر که تحت برنامه راوی ۳ که شامگاه دوشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات متعددی فتنه ها برای مومنین فرصت محسوب میشوند و ترس در جریان انقلابی و ایمانی یک موضوع رد شده است چرا که این مسئله جای نگرانی ندارد و هر وقت ترسیدیم بدانیم درگیر شیطان شده ایم.

وی با بیان اینکه لازم است در جنگ شناختی به سراغ قرآن و روایات برویم، ادامه داد: امام صادق (ع) می فرمایند کسی که حق را از قرآن نیاموزد دچار آسیب فتنه‌ها خواهد شد.

نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه فتنه ها باعث تقویت جریان حق و تضعیف جریان فتنه می شود، بیان کرد: فتنه ها باید ایجاد شوند و در برابر آنها چالش و جهاد اتفاق بیفتد تا صفحه پاکان از ناپاکان جدا شود.

این مسئول با اشاره به شعار اغتشاشات اخیر با عنوان «زن، زندگی، آزادی» گفت: این فقط یک شعار بود اما اتفاقات اخیر نشان دهد پشت این نقاب چیزی جز ترور، مرگ، ویرانی، اسارت، خشونت، فریب، دروغ، تباهی، فحش، اهانت، تهمت، وحشت، خباثت و پلیدی وجود ندارد و این حقیقت گروهی است که مقابل جریان انقلاب می ایستند.

وی تصریح کرد که لباست اغتشاشگران آورد بالاست که جرأت نمی‌کند کارهایی که خودشان کرده‌اند را به عهده بگیرند برای مثال این دروغ را که موضوع حادثه حرم شاهچراغ کار حکومت هست را در شبکه های مجازی پخش میکنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی ابراز کرد: انقلاب با محوریت ولایت جبهه آزادگان را تشکیل می‌دهد و به همه این اتفاقات به آزمونی برای آمادگی ظهور نگاه می‌کند.

بیش از ۳۵۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان بر علیه انقلاب محتوا تولید می کنند

این مسئول مطرح کرد: بیش از ۴٠ روز است که جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران اسلامی در جریان است و ۳۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان تبلیغات سوء علیه انقلاب اسلامی انجام میدهند.

وی با اشاره به قتل هایی که به دست اغتشاشگران در اتفاقات اخیر انجام شده است گفت: می‌بینیم که این قتل ها در فجیع ترین حالت ممکن اتفاق افتاده است و در واقع اینها داعشی های وطنی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین توضیح داد: در فضای دانشگاهی در واقع آنطور که دشمن انتظار داشت هیچگونه حمایتی از اغتشاشات اتفاق نیفتاده است و بسیاری از آن هایی که به میدان آمده اند از سفارت های خارجی وعده بورسیه گرفته اند و سایرین نیز با وعده های مختلف تطمیع شده اند.

این مسئول تبیین کرد: فتنه وزن جریان مخالف را مشخص کرده است و در حال حاضر آنها تلاش می‌کنند جریان های دانشجویی را تا جایی که می توانند ادامه دهد و فعال نگه داشتن اعتراضات دانش آموزی و معلمین را طولانی کنند؛ اعتراضات کارگری، هماهنگی مخالفان بین المللی، ترور و ناامنی برنامه دشمنان برای کشور است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: ما از فتنه های بسیار بزرگتر و زمان‌های بحرانی سال ۶۰ و ۶۱ عبور کرده‌ایم و در حال حاضر در وضعیت بسیار قوی تری قرار داریم، آمریکا و صهیونیست‌ها بهتر از همه می‌دانند که انقلاب وارد موضوع براندازی نخواهد شد.

آرامش را به جامعه تزریق کنیم

وی یادآور شد: افراد حلقه های میانی باید با استفاده از آن آیات و روایات و تجربه قبلی امید و آرامش را در جامعه توزیع کنند در حال حاضر جامعه بیش از هر چیز دیگری به امید و آرامش نیاز دارد.

این مسئول عنوان کرد: بهتر است ابتدا خودسازی کنیم و نترسیم و دیگران را هم نترسانیم و با این روش به مردم و جامعه اطراف خود آرامش بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که دشمن بیش از هر چیز دیگری روی آن حساب کرده ایجاد دو قطبی در جامعه است و همه باید تلاش کنیم این فضای دوقطبی در کشور ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی خواستار شد: باید با مردم ارتباط بگیریم بین معترضان برویم و حرف های آنها را بشنویم و نیز حرف‌های خود را بگوییم، بسیاری از افرادی که در این تجمعات و اغتشاشات شرکت می کنند نیاز به بازآگاهی دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین در خاتمه گفت: از دستگاههای امنیتی و قضایی نیز انتظار داریم تا جای ممکن به ارشاد افرادی که در اغتشاشات شرکت کرده‌اند و به نوعی راه خود را گم کرده‌اند بپردازند و آنهایی را که سر عناد با ایران اسلامی دارند و امنیت کشور را تهپید میکنند مجازات نمایند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا