شهرستان ها

اجازه برهم زدن نظم طرح نهضت ملی مسکن قم را به سودجویان نمی دهیم

قم- استاندار قم گفت: طرح نهضت ملی مسکن از ابتدا مقرر شد تا برای رفع افراد نیازمند واقعی اجرایی شود و اجازه نخواهیم داد تا سودجویان نظم آن را بهم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن بدون وقفه توام با دقت و سرعت بیشتری در استان قم دنبال می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن از ابتدا مقرر شد تا برای رفع افراد نیازمند واقعی اجرایی شود، فلذا اجازه نخواهیم داد تا سودجویان نظم آن را بهم بزنند.

آقامیری ابراز کرد: برخی از سودجویان و اخلال گران سعی در شایعه پراکنی و ایجاد نگرانی در دل مردم دارند، فلذا همه مسوولان در تلاش هستند تا سرپناه مردم مطابق زمانبندی به آن‌ها تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: جهاد مسکن سازی از جمله برنامه‌های دارای اولویت مدیریت استانی قرار دارد و با افزایش ساخت و ساز سعی داریم تا نرخ مسکن در استان قم کنترل شود.

استاندار قم عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون نسبت به انتخاب تعاونی و پیمانکارها در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با دقت بیشتری پرونده‌های آنان را مورد بررسی قرار داده تا مجموعه‌هایی که قدرت مالی بالایی دارند وارد طرح شوند.

آقامیری خاطرنشان کرد: ما همه سرباز ولایت فقیه هستیم و تا لحظه آخر در تلاش هستیم تا گره‌ای از کار کردم باز کنیم ضمن اینکه مسکن از نیازهای اساسی مردم بشمار می‌آید، فلذا از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا