شهرستان ها

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در کرج برگزار شد

کرج- اجتماع یاوران قرآن در اردوگاه شهید رجایی با حضور قاریان قرآنی استان البرز در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع یاوران قرآن ظهر سه‌شنبه در اردوگاه شهید رجایی با حضور فرمانده سپاه استان البرز سردار علیرضا حیدرنیا و قاریان قرآنی استان البرز در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی گفت: با توجه به حدیثی که از امام موسی کاظم (ع) روایت شده است؛ بهترین بندگان خدا بر روی زمین کسانی هستند که برای رفع نیازهای مردم می‌کوشند و در روز قیامت در امان هستند.

وی افزود؛ در ماه رمضان که قاریان قرآنی خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب می‌شوند، نقشه راه یک سال آینده را با توجه به بیانات و توصیه‌های رهبری دریافت می‌کنند و شایسته است تا رمضان سال بعدی به درستی این توصیه‌ها را عملی کنند.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه گفت: از توصیه‌های رهبری، برگزاری تلاوت‌های مجلسی در مساجد است که می‌توانیم از روزهای چهارشنبه که به عنوان چهارشنبه‌های امام‌رضایی شناخته می‌شود استفاده کنیم و از هر تعداد مسجد که می‌توانیم تلاوت‌های مجلسی را شروع کنیم که باعث جذب نسل نوجوان و جوان می‌شود.

سردار حیدرنیا گفت: از جامعه قرآنی انتظار می‌رود در شرایط کنونی جامعه که فرزندان ما غرق در فضای مجازی هستند با برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه‌های مختلف در شهرستان‌ها و محله‌های مختلف، سعی در ترغیب جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنها به قرائت قرآن نمایند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا