شهرستان ها

اجرای بیش از ۳۰ رویداد فرهنگی در حوزه گردشگری تا پایان امسال

گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اجرای بیش از ۳۰ رویداد فرهنگی در حوزه گردشگری تا پایان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ساوری در سخنانی، از برنامه‌ریزی بیش از ۳۰ رویداد فرهنگی در حوزه گردشگری تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها در ۱۴ شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها، توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان سطح استان در قالب جشنواره، همایش و نمایشگاه در ۱۴ شهرستان استان تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی حوزه گردشگری در طول سال دانست و افزود: تاکنون بیش از پانزده دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در استان برگزار شده است.

ساوری افزود: بزرگداشت مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن، جشنواره‌های مختلف در حوزه‌های غذاها و کشاورزی، جشنواره زیبایی اسب اصیل ترکمن، جشنواره پاییز هزار رنگ از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری مرتبط با حوزه گردشگری استان گلستان در سال جاری است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا