شهرستان ها

اجرای سیاستگذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه ضروری است

اصفهان – فرماندار لنجان گفت: مهمترین وظیفه شورای اطلاع‌رسانی سیاست‌گذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه است تا مانع فریب و دستکاری افکار عمومی توسط رسانه‌های استکباری شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لنجان اظهار داشت: غفلت ما در جهادتبیین و حضور کمرنگ در فضای رسانه عامل برتری رسانه‌های معاند شده است و باید خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها و همچنین رسیدگی به مسائل و گره‌گشایی از مشکلات توسط نهادها برای مردم بازگو شود.

وی به هم‌افزایی دستگاه‌ها و همپوشانی در کیفی برگزار کردن مناسبت‌ها خبرداد و افزود: کاستی‌ها و کمبودهای ارائه خدمات در بعضی بخشها با مشارکت مردمی و دعوت کردن ازآنها برای حل مسئله و ارائه پیشنهادات برای رفع کاستی‌ها به افکار عمومی اطلاع‌رسانی صحیح انجام شود.

فرماندار لنجان تصریح کرد: برای جلوگیری از دستکاری افکار عمومی برای تبیین خدمات نظام باید حتی در محافل خانوادگی، دانشجویی و محیط‌های کاری و شغلی وقت بگذاریم.

وی بزرگترین خیانت را ایجاد یاس و ناامیدی در کشور وخیانت به شهدا، خیانت به دانشمندانی که در قطع وابستگی به استکبار جهانی شبانه روز تلاش می‌کنند دانست و گفت: ناامید کردن مردم خیانت به مدافعان امنیت داخلی، خیانت به مرزداران کشور و خیانت به سرمایه‌های انسانی ملی است که در سطح بین‌المللی مدافع منافع ملی و بدنبال تغییر به نفع مردم هستند.

محمدی فشارکی تصریح کرد: یکی از راههای مبارزه با پیام‌های جانبدارانه و منفی معاندین و ضد انقلاب نشان دادن خدمات واقعی و ارائه تسهیلات به مردم و افکار عمومی، توسط مدیران رسانه و سیاست گذاران اطلاع رسانی است.

وی اضافه کرد: بیشترین اعتراضات و نارضایتی‌ها و هجمه‌ها را به دستگاه‌ها و نهادهایی شاهدیم که بیشترین خدمات‌رسانی به مردم را دارند

فرماندار لنجان گفت: شورای اطلاع‎‌رسانی با بازیابی سرمایه اجتماعی و با خبررسانی به موقع و تنویر افکار عمومی، توانایی آن را دارد که در جذب سرمایه برای ظرفیت‌های موجود در شهرستان، استان و کشور نقش مؤثری ایفا کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا