شهرستان ها

اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در قزوین تسریع می‌شود

جلسه جمع‌بندی و امضاء تفاهم نامه طرح بسیج آبرسانی استان و طرح‌های محرومیت زدایی راه و مسکن و حاشیه نشینی شهرها با حضور دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

با امضای تفاهم نامه با قرارگاه محرومیت زدایی؛


به گزارش ایلنا، سردار جمال‌الدین آبرومند در جلسه امضای تفاهم نامه در راستای طرح بسیج آبرسانی به روستاهای استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: ماموریت و سازماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای این صورت گرفته که بتواند گام‌های بلند و‌ موثری را در رفع محرومیت در ابعاد و عرصه‌های مختلف در کشور بردارد.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: حدود دوسال است که با مدد و حمایت مجلس و دولت، بسترهای لازم برای هرچه فعال‌تر شدن قرارگاه فراهم شده و ما توافقات کلی خود را با مجموعه دولت در سطح کلان انجام دادیم و نسبت به توسعه این امر در استان‌های مختلف اقدام کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام نشأت می‌گیرد و امروز سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارند که با رفع محرومیت، امیدآفرینی کرده و نشان دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای کارآمدی لازم بوده و می‌تواند موانع را برطرف کند و امیدواریم با همراهی که در مجموعه استان قزوین وجود دارد در ابعاد مختلف بتوانیم بخشی از چهره محرومیت را در استان قزوین برطرف کنیم.

این مسئول تصریح کرد: حوزه‌های فعالیت این تفاهم نامه شامل آب روستایی، راه روستایی، مسکن محرومین، حاشیه نشینی و شهرهای هدف است و همدلی و نزدیکی بین مجموعه‌های موجود و سپاه می‌تواند موجب تسریع در روند کار شود، آنچه ما در قرارگاه ایجاد می‌کنیم حمایت و تامین منابع است اما مهمترین بخش کار، عملیات اجرایی پروژه‌ها است که با سپاه استان است.

برومند گفت: استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، این کار را در دستور کار پیگیری خود قرار دهند چرا که پیگیری رفع مشکلات مردم عزیز مهمترین اقدامی است که باید انجام داد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا