شهرستان ها

اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در آذربایجان غربی

asdasd


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان بافرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ناصر جوانبخت  در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از ۲۲ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اوقاف استان جز دستگاه های تسهیل کننده سفرهای نوروزی است گفت: در همین راستا اوقاف استان همپای دیگر دستگاه های اجرایی استان در حوزه گردشگری مذهبی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال به خاطر تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز پذیرایی از زائران و مهمانان در امامزادگان پس از افطار خواهد بود.

حجت الاسلام جوانبخت به برگزاری خیمه های معرفت در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: در این خیمه ها مبلغانی از استان حضور دارندکه مفاهیم قرآنی، مباحث دینی و ارایه پرسش و پاسخ توسط این مبلّغان بومی در خیمه ها صورت خواهد گرفت‌.

وی افزود: ۳۶ سوئیت و زائر سرا از مسافران نوروزی و زائران میزبانی خواهند کرد و همچنین ۳۶ هزار پرس غذای گرم برای مهمانان تدارک دیده شده که از محل درآمد امامزادگان است.

وی به برگزاری نمایشگاه شمیم خدمت  نیز اشاره کرد و ادامه داد:در این نمایشگاه تولیدات زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامو.ر خیره استان، از برگزاری مراسم شب قدر در ۱۷ امامزاده استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین محفل انس با قران نیر در ایام ماه مبارک رمضان در این امامزاده ها برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا