شهرستان ها

اجرای طرح شهید «همت» در بین ۳۷۰۰ معلم لرستانی

خرم‌آباد – معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از اجرای طرح گفتمان‌محور شهید «همت» در بین سه هزار و ۷۰۰ معلم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر دریکوند امروز دوشنبه در نشست تخصصی با کارشناسان تکنولوژی و گروه‌های آموزشی با اشاره به اجرای فاز سوم طرح شهید «همت» به‌صورت گفتمان‌های آموزشی با حضور مدرسان و معلمان، اظهار داشت: پس از اجرای مرحله اول و دوم آنچه حائز اهمیت بوده پایش دقیق و مستمر مراحل قبلی و تمهید اجرای فاز سوم طرح شهید «همت» است.

وی با اشاره به اجرای فاز سوم به‌صورت فردی یا گروهی از همکاران شرکت‌کننده در کلاس‌های این طرح، بیان داشت: در این فاز هر گروه کلاسی با نظارت و راهبری مدرس میانی یک عنوان درس را از کتاب‌درسی انتخاب و نسبت به طراحی آموزشی و بحث و تبادل نظر برای اجرای نوین و ترکیبی این طراحی اقدام می‌کند.

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، عنوان کرد: در اجرای فاز سوم طرح لازم است ضمن برنامه‌ریزی و تنظیم جدول زمان‌بندی نسبت به برگزاری نشست‌های گفتمان حضوری به‌صورت ماهانه و منظم برای به اشتراک گذاشتن تجارب معلمان اقدام شود تا علاوه بر ترغیب و شرکت داوطلبانه آنها در نشست‌های آموزشی مناطق به نحوی عمل شود تا در هر جلسه چند معلم به‌صورت فردی یا گروهی ارائه خود را در قالب طراحی آموزشی، تجربه آموزشی یا ایجاد موقعیت یادگیری خلاق به نمایش بگذارند.

دریکوند، گفت: انتظار می‌رود نسبت به تشکیل و فعالیت‌های علمی و عضویت تمام معلمان مجری اطمینان کامل حاصل شود و گفتمان‌های آموزشی به‌صورت مؤثر شکل گیرد.

وی افزود: بیش از سه هزار و ۷۰۰ معلم، جامعه هدف طرح شهید «همت» هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا