شهرستان ها

اجرای طرح کنترل تأخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی سمنان

سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در استان و برخورد با متخلفان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی با هدف رعایت حقوق مسافران و نظارت بر زمان دقیق حرکت ناوگان اتوبوسرانی در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: با اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در قالب تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی به دنبال روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مسافران خواهیم بود.

مردم تخلفات را گزارش دهند

معاون حمل و نقل و راهداری استان سمنان گفت: در اجرای این طرح انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبدا و کنترل کنار جاده‌ای با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت ترابری و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد و با استفاده از سامانه پلاک خوان برای تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تأخیرات بیش از حد مجاز با رانندگان متخلف با قید فوریت در کمیسیون‌های مربوطه برخورد خواهد شد.

طحان نظارت عالیه و گسترده در سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای را در زمره برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و با تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان، خواستار همکاری و تعامل حداکثری کاربران جاده‌ای با تیم‌های کنترل و نظارت راهداری و پلیس راه در راستای اجرای این طرح شد.

وی افزود: مسافران می‌توانند در طول مسافرت، ضمن رعایت نکات ایمنی هر گونه رفتار خارج از شئون راننده و خدمه اتوبوس را با سامانه ارتباطی ۱۴۱ گزارش کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا