شهرستان ها

اجرای پویش «زائر اولی» در استان سمنان/ خیران مشارکت کنند

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اجرای طرح پویش «زائر اولی» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: برای اعزام مددجویان زیارت اولی به عتبات و مشهد به مساعدت خیران نیازمند هستیم.

محمود منطقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سراسر کشور پویش «زائر اولی» برای استان سمنان نیز در حال برگزاری است، ابراز داشت: این پویش همه ساله به مناسبت ایام سوگواری اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه برای سال جاری تاریخ پویش از ۲۵ مرداد لغایت ۱۵ شهریور ماه اعلام شده است، افزود: هدف از اجرای این پویش اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اولویت پویش با مددجویانی که تاکنون به زیارت مشرف نشدند، ابراز داشت: این پویش با نام «زائر اولی» و شعار «به شوق حرم رهسپاریم» آماده جذب کمک‌ها و مساعدت مردم نیک‌اندیش استان سمنان است تا این مددجویان بتوانند به آرزوی خودشان یعنی رفتن به سفر زیارتی نائل شوند.

منطقی ضمن بیان اینکه خوشبختانه مردم استان سمنان اثبات کردند هر کجا به کمک خیران نیاز هست پای کار حضور دارند، تصریح کرد: سال گذشته در قالب این پویش خیران بالغ بر ۱۹۳ میلیارد ریال به مددجویان برای هزینه زیارت کمک کردند.

وی افزود: شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ برای واریز و اهدای کمک‌ها نزد بانک ملی مرکزی به نام حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سمنان برای واریز وجه نقد در دسترس است و هم وطنان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود نیز تحویل دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا