شهرستان ها

اجرای ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از اجرای ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آدمیت نسب صبح سه شنبه در نشست با فرماندار دیر و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بوشهر، اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته در دولت مردمی دکتر رئیسی ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر کلنگ‌زنی، افتتاح و یا روند عملیات ساخت آن در حال اجرا است.

وی افزود: ساختمان دیالیز، پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان بیمارستان، خانه بهداشت بردخون کهنه، خانه بهداشت الی، پانسیون ۲ واحدی پزشکان آبدان، مرکز خدمات جامع سلامت بردخون، خانه بهداشت حاجی آباد، خانه بهداشت کنارترشان، ساختمان سی‌تی‌اسکن و پایگاه سلامت آبدان از جمله پروژه‌های هستند که طی دو سال گذشته کلنگ‌زنی، افتتاح و یا روند عملیات ساخت آن انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: سعی می‌شود در کنار برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه علوم پزشکی از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در راستای توسعه حوزه بهداشت و درمان استفاده شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان وجود افراد نیک اندیش و خیر است که برای هدایت نیات خیر این عزیزان به سمت حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

آدمیت‌نسب یادآور شد: ساخت چهار خانه بهداشت در روستاهای الی، بردخون کهنه، حاجی‌آباد و کنار ترشان و همچنین یک پایگاه سلامت در شهر آبدان و ساختمان سی‌تی‌اسکن و دیالیز از جمله پروژه‌هایی است که با مشارکت خیرین سلامت در شهرستان دیر طی ۲ سال گذشته احداث یا به بهره‌برداری رسیده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا