شهرستان ها

اجرای ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه

گرگان-دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه گلستان از اجرای نزدیک به ۴۰ ویژه برنامه طی این هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جعفری، از اجرای نزدیک به ۴۰ ویژه برنامه طی این هفته خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضائی، حضور مسئولان در نمازجمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در هفته قوه قضائیه است.

جعفری افزود: حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش‌ها برای کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل، افتتاح مجتمع ویژه خانواده در گرگان، برپایی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه و آغاز به کار مشاوران ویژه خانواده برای کمک به سازش بین زوجین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضائیه، مسئولان دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه با حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از فعالیت‌های و تمهیدات اخذ شده برای بهبود خدمت رسانی به مردم می‌گویند و به پرسش‌های تلفنی و پیامکی آن‌ها پاسخ می‌دهند.

کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در اولین برنامه در اولین روز این قوه با حضور در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان، مزار شهدا به ویژه شهدای دستگاه قضائی و شهدای مبارزه با مواد مخدر را عطرافشانی و گلباران کردند این مراسم در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا