شهرستان ها

اجرای ۶۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در بقاع متبرکه گیلان

رودسر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اجرای ۶۲۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه گیلان خبر داد.

حجت الاسلام ستار علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای ۶۲۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در بقعه‌های متبرکه گیلان خبر داد و اظهار کرد: جشن میلاد امام علی (ع)، غبارروبی گلزار شهدا، ۱۳ کاروان شادی، اجرای ۱۰۰ برنامه محفل انس با قرآن خانوادگی از برنامه‌های شاخص بوده است.

وی گفتمان‌های انقلاب اسلامی را از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف در ایام الله دهه فجر در جوار بقاع متبرکه شاخص عنوان کرد، افزود: موضوع گفتمان‌های انقلاب اسلامی تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف از جمله انقلابی گری، استکبار ستیزی، پروژه نفوذ در این گفتمان‌ها مطرح می‌شود.

حجت الاسلام علیزاده به برگزاری ۳۰۰ نشست بصیرتی در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی ۱۴ خیمه معرفت، ایستگاههای صلواتی، ویزیت رایگان، مشاوره خانواده، برگزاری جشن در ۵۵۰۰ بقاع متبرکه، دیدار با خانواده شهدا، پیاده رویی خانوادگی ازجمله برنامه‌های دیگر این سازمان در دهه مبارک فجر است.

علیزاده با بیان اینکه طرح شمیم خدمت، ایجاد بازارچه فروش محصولات خانگی صنایع دستی در بقاع متبرکه که در ۱۰ بقعه انجام شده است، گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی در ۳۷ بقاع متبرکه گیلان در این ایام در حال اجراست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: برای توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ بخاری و ۲۰ سری جهیزیه در سال جاری تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای افتتاح از سه ضریح مطهر دوران محله، عباس ظهور چهارمحال رودبار و امامزادگان آستارا بیش از یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: احداث گنبد و گلدسته برای ۱۱ بقعه برای امامزادگان ماچیان، امامزادگان گل سفید، امامزاده اسحاق (ع) شفت و امامزاده هاشم رشت، و مردابسر رودسر رونمایی ۳ هزار آئینه کاری در ۸ بقعه متبرکه، توسعه و کلنگ زنی ۱۵ هزار صحن از دیگر برنامه‌های این سازمان در این ایام عنوان کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا