شهرستان ها

اجرای 216 کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال وبختیاری

asdasd


مدیر عامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری از اجرای ۲۱۶ کیلومتر فیبر نوری با بهره گیری از ظرفیت شبکه برق 20 کیلوولت در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مجید فرهزاد اظهار داشت: مطالعات اجرای احداث ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان توسط دفتر فناوری اطلاعات وارتباطات این شرکت از سال 1400 آغاز شد و باتوجه حساسیت بالای تارهای فیبر نوری در مقابل حوادث و ازجهتی افزایش ضریب قابلیت اطمینان ، کابل شبکه فیبر نوری روی شبکه برق فشار متوسط از طریق عملیات خط گرم بدون اعمال خاموشی، احداث شد. 

وی افزود: در راستای هوشمند سازی زیر ساخت های برق رسانی استان چهارمحال و بختیاری ۲۱۶ کیلومتر فیبر نوری با بهره گیری از ظرفیت شبکه برق 20 کیلوولت اجرا که در آینده نزدیک به  بهره برداری خواهد رسید.   

فرهزاد بیان کرد: ارزش پروژه فوق 600 میلیارد ریال می باشد، و افزایش سرعت در خدمات رسانی به مردم و برقراری ارتباط با تجهیزات صنعتی از جمله کنتورهای هوشمند ، پست های برق و… از مزایای اجرای این طرح است.  

به گزارش ایلنا با اجرای این طرح  امور های یازده گانه برق و شعبات تابعه در سطح استان به شبکه فیبر صنعت برق متصل و از مزایای آن بهره مند می گردند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا