شهرستان ها

اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز نسل نو» در گلستان برگزار می شود

گرگان- استاندار گلستان از برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز نسل نو» خبر داد و گفت: این اجلاس با محوریت مسجد، مدرسه و دانشگاه در شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح یکشنبه در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئولان مؤمن امکانات گسترده خود را در خدمت اقامه نماز بگذارند و این موضوع باید به عنوان فرمان در پیشانی اقدامات قرار گیرد.

وی افزود: استان از سند فاخر اقامه نماز برخوردار است و ارزیابی آن در دستور کار قرار دارد.

استاندار گلستان گفت: توجه به نمازخانه‌های بین راهی یکی از موضوعات مهم و جدی استان محسوب می‌شود که با قدرت در حال ادامه است.

وی از برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز نسل نو» خبر داد و افزود: این اجلاس با محوریت مسجد، مدرسه و دانشگاه در شهرستان علی آباد کتول برگزار می‌شود.

زنگانه اظهار کرد: مجتمع فرهنگی رفاهی بین راهی امام رضا (ع) با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مکانی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توجه ویژه ای در اعتبارات به توسعه فرهنگ نماز شده است، افزود: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان در همه حوزه‌ها علی الخصوص اقامه نماز شایسته تقدیر است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا