شهرستان ها

احداث ورزشگاه لردگان سرانه ورزش چهارمحال وبختیاری را متحول می‌کند

شهرکرد- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در لردگان سرانه ورزشی در این استان را متحول می‌کند.

موعود بنیادی‌فر در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: سرانه فضاهای ورزشی در چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون ۳۰ سانتیمتر و در کشور یک متر مربع به‌ازای هر نفر است.

وی چهارمحال و بختیاری را آخرین استان کشور از لحاظ سرانه فضاهای ورزشی دانست و افزود: با بهره‌برداری از ۳۱ طرح ورزشی نیمه‌تمام این استان می‌توان به میانگین کشوری نزدیک شد.

بنیادی‌فر به تصویب یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور به استان اشاره و تصریح کرد: با تخصیص این اعتبارات روند تکمیل و بهره‌برداری از ۳۱ طرح ورزشی نیمه‌تمام استان سرعت می‌یابد.

وی با اشاره به نیمه‌تمام ماندن طرح خوابگاه ورزشکاران در چهارمحال و بختیاری پس از ۱۸ سال یادآور شد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ۲۲۰ میلیارد ریال در سفر رئیس‌جمهور به استان تصویب شد.

بنیادی‌فر به ظرفیت‌ها، پتاسنیل‌ها و استعدادهای قابل‌توجه چهارمحال و بختیاری در بخش‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی اشاره و تأکید کرد: عملیاتی شدن طرح “اردو بام” در شهرکرد و فراهم شدن زیرساخت‌ها برای تبدیل این شهر به مرکز تمرین‌های تیم‌های ملی و باشگاهی داخلی و کشوری در ارتفاع ضروری است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا