شهرستان ها

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای مراحل پایانی پروژه احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید چراغچی حدفاصل میدان شهید فهمیده و قائم(عج) خبر داد.


به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی در این خصوص گفت: عبور عرضی افراد در بزرگراه ها و معابر شریانی و سرعت زیاد خودروها، مهم ترین دلیل بروز تصادفات و تلفات جانی عابران پیاده است.  

وی با اشاره به نقش مهم اجرای پروژه های حمل و نقل انسان محور در تامین ایمنی و تسهیل در تردد عابرین پیاده در سطح شهر افزود: بر همین اساس و در راستای کاهش مخاطرات جانی و مالی برای رانندگان وسایل نقلیه و عابرین پیاده احداث پل های عابر پیاده در معابر بزرگراهی و پر خطر در دستور کار قرار گرفته است. 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: اجرای پروژه احداث پل عابر پیاده حدفاصل میدان شهید فهمیده و قائم (عج) با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی صورت گرفته که طراحی و نظارت بر اجراء پروژه بر عهده سازمان ترافیک قرار دارد. 

سمیعی در پایان خاطر نشان کرد: این پل عابر پیاده که ۹۰ متر طول و از کف خیابان ۵/۵ متر ارتفاع دارد؛ هم اکنون در ایستگاه آخر عملیاتی قرار داشته و تا اواخر بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا