شهرستان ها

احمدی روشن نماد ایمان، جهاد علمی و غیرت دینی است

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دانشمندان هسته‌ای بهترین الگوها برای جوانان ما هستند، گفت: احمدی روشن، نماد ایمان، جهاد علمی و غیرت دینی و ملی است.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهدای دانشمند به خصوص شهید احمدی روشن مظهر جوان مؤمن انقلابی و غیرت دینی و ملی و سبک زندگی جهادی در عرصه علم و فناوری و خدمت به مردم ایران اسلامی هستند، تاکید کرد: مثال او در عرصه جهاد علمی و نهضت پیشرفت کشور حق بزرگی برگردن مردم و مسئولان دارند و الگوی همه جوانان دانشجو و مدیران کشور در راه اعتلای نام ایران اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که جریان مدیریتی کشور قدر این سرمایه‌ها را به خوبی نمی‌شناسد و دشمنان ملت ایران انقلاب فرصت گرفتن این نعمت‌های ویژه و مایه‌های متعالی را به دست می‌آورند، افزود: خداوند در واقع دعای شهادت این شهید را به استجابت رساند چرا که این شخصیت علمی و مجاهد ایران همواره آرزوی شهادت داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پاسخ به سوالی درباره کارگروه‌های تخصصی این اداره کل به خصوص حجاب و خانواده نیز، گفت: اخیراً کارگروه تخصصی زن و خانواده با مسئولیت سرکار خانم دکتر سکینه اکبری در اداره کل تشکیل شده است.

عبدالهی با بیان اینکه به زودی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در سطح استان سمنان ارائه خواهد شد، ابراز کرد: این برنامه‌ها برای توانمندسازی کنشگران میانی و مشاوران تخصصی عرضه خانواده به اجرا در خواهند آمد تا ان شاءالله شاهد برکات خوب آن در سطح استان باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا