شهرستان ها

احیای تالاب فصلی صالحیه به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه تالاب فصلی صالحیه اکنون به کانون تولید ریزگرد تبدیل شده است، گفت: پیگیری موضوعات مربوط به این تالاب و تلاش برای احیای آن باید به صورت ویژه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی عصر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت عمرانی و پروژه‌های در دست اقدام شهرستان نظرآباد اظهار کرد: بازدید و نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی در شهر و روستاها به ویژه پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: حضور مستمر نمایندگان فرمانداری و بازدید در ادارات، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید صورت گیرد.

فرماندار نظرآباد با تاکید بر لزوم نظارت مستمر فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان در راستای اجرای امور به نفع مردم تصریح کرد: مرخصی و عدم حضور مدیران با هماهنگی فرمانداری طبق قانون پیگیری شود

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر نانوایی‌ها به ویژه در حوزه تعطیلی بیش از حد مجاز، بهداشت و کیفیت نان‌ها و نظارت بر بازار صورت گیرد.

بغدادی با بیان اینکه تالاب فصلی صالحیه اکنون به کانون تولید ریزگرد تبدیل شده است، گفت: پیگیری موضوعات مربوط به این تالاب و تلاش برای احیای آن باید به صورت ویژه انجام شود.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف وضعیت کارگاه‌های تولیدی حد فاصل ورودی شهر نظرآباد تا کارخانه سیمان اظهار کرد: پیگیری و حل مشکلات ترافیکی و تسهیل حداکثری در تردد مردم از اولویت‌های اقدامات باشد.

فرماندار نظرآباد متذکر شد: اتحاد و همت جمعی برای بهبود وضعیت و توسعه روزافزون شهرستان نظرآباد و افزایش امتیازات و کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های بیشتر ضروری است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا