شهرستان ها

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان

آبادان – نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در آبادان تخصیص و ابلاغ شد.

سید محمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای محل خلاقیت و آموزش مهارت‌های کاربردی برای جامعه است، تاکید کرد: توجه به مراکز فنی و حرفه‌ای در واقع کمک به تحقق شعار سال در رونق تولید است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مبالغ خوبی برای تحول در مراکز فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: در جریان سفر ریاست جمهوری یکی از دغدغه‌های ما رفع مشکل بی کاری در شهرستان آبادان بود که یکی از مسیرهای کاهش این معضل افزایش و ارتقای مراکز فنی و حرفه‌ای است.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از محل اعتبارات این سفر، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی آبادان به ترتیب ۵۰ میلیارد ریال توسط استان و ۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص یافت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: در عین حال مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز فنی و حرفه شهرستان آبادان در نظر گرفته شد که بناست این مبلغ حداکثر ظرف پنج سال به تجهیز مداوم این مراکز کمک کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا