شهرستان ها

اخذ سند 209 هکتاری بستر رودخانه دلیچای در قزوین



مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: باتلاش‌های صورت گرفته و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان سند 209 هکتاری بستر رودخانه دلیچای در استان قزوین اخذ شد.

به گزارش ایلنا، منصور ستوده گفت: یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است؛ از این رو اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین عنوان کرد: سند اراضی بستر رودخانه دلیچای در محدوده استان قزوین اخذ شده و این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است.

وی خاطرنشان شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخش‌های مختلف استان واقع شده‌اند، لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به‌عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت‌المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای سال سند یک‌هزار و 16 هکتار از بستر رودخانه‌های شاهرود و آبیک شرقی در استان قزوین اخذ شده است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا