شهرستان ها

ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق کم برخوردار تقویت می‌شود

بوشهر- رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق کم برخوردار تقویت می‌شود گفت: الگوی بسیج جامعه پزشکی کار با مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم چشمی ظهر شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسئولین شهرستان دشتستان اظهار داشت: برای هر سازمانی تشکیلاتی وجود دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، تشکیلات انقلاب اسلامی نیز بسیج است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به همکاری‌های گسترده بسیج و وزارت بهداشت و درمان افزود: تجربه‌های موفق همکاری بسیج و وزارت بهداشت و درمان چراغ راهی برای ادامه مسیر پیش رو است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که همواره در طرح‌های بسیج جامعه پزشکی موردبررسی قرار می‌گیرد، درس گرفتن از نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف گذشته است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور اظهار کرد: ما در حوزه سلامت دچار چالش‌هایی هستیم و تنها با همدلی و همکاری بین بسیج و بهداشت و درمان می‌توانیم بر این مشکلات پیروز شویم.

وی تصریح کرد: امروزه از بیماری‌های نوپدید، آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی به‌عنوان چالش‌های پیش روی نظام سلامت نام برده می‌شود که می‌توان با مدیریت جهادی و برنامه‌ریزی دقیق ضمن پیشگیری، این چالش‌ها را برطرف کرد.

چشمی ادامه داد: تلاش‌های بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان شایسته تقدیر است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق کم برخوردار در قالب طرح‌های جهادی باید استمرار داشته باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا