شهرستان ها

ارائه کمیته امداد آذربایجان شرقی خدمات ویژه به نخبگان نیازمند

تبریز-مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این نهاد حمایتی به ۲۷۳ نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی زیر پوشش استان خدمات ویژه ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی ملامهدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: ۲۱۷ دانش آموز، ۵۳ دانشجو و سه نفر غیر محصل در استان از خدمات و حمایت‌های مختلف فرهنگی، تحصیلی، اردویی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی ارائه شده به فرزندان مددجو، اظهار کرد: کشف، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها با ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی و فرهنگی از رسالت‌ها و رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

ملامهدی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی سرشار از استعدادهای برجسته در زمینه تحصیلی، فرهنگی، هنری، اختراعات، علمی و پژوهشی، قرآنی و ورزشی است و تعداد قابل توجهی از فرزندان زیر حمایت دارای مقام‌های کشوری، استانی و شهرستانی هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ابتدای امسال از اعتبارات حوزه فرهنگی برای برنامه‌های تحصیلی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و رفع نیازهای فردی و خانوادگی نخبگان تحت حمایت مبلغی تخصیص یافته و همچنین مبلغ هفت میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

ملامهدی همچنین گفت: امسال برای ۲۳۲ نفر از نخبگان زیر پوشش استان ۱۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال کمک هزینه نخبگی سال ۱۴۰۲ توسط کارگروه نخبگان کمیته امداد کارسازی می‌شود

آگهی
دکمه بازگشت به بالا