شهرستان ها

«اربعین حسینی» باید بیشتر در جهان تبلیغ شود

اهواز- استاندار خوزستان گفت: دشمنان می‌خواهند اربعین بی اثر باشد بنابراین باید مسئله اربعین در آئینه تلویزیون، رسانه، تبلیغات و… پررنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه جمع بندی سفر معاون اول ریاست جمهور به استان خوزستان که در مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی های که در استان صورت پذیرفت، روند انجام کارها سهل و آسان شده به طوری که همه آماده خدمت به زوار حسینی شدند و مشکل خاصی در شلمچه و چذابه نداشتیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: عملکرد در چذابه و شلمچه قابل قبول است و می‌توان با تمهیداتی که برای سال آینده در نظر داشت، اندک مشکلات باقی مانده را کاهش داد.

حسینی محراب از تکمیل پروژه‌های عمرانی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خبر داد و افزود: تکمیل پروژه‌ها پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت و فعالیت عمرانی و زیرساختی مانند راه، حمل و نقل، راه آهن و پل سازی ها در پایانه‌های مرزی تنها مختص به اربعین حسینی نخواهد بود.

وی با اشاره به به‌کارگیری ون در مرز چذابه افزود: مسئله حمل و نقل برای بازگشت زائران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا نیازمند برنامه‌ریزی ویژه‌ای هستیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: موکب‌داران در زمینه خدمت رسانی به زوار حسینی سنگ تمام گذاشتند و اقدامات آنها ستودنی است.

حسینی محراب با اشاره به عملکرد شایسته بهداشت، درمان و درمان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تأمین و تجهیز عملکرد خوبی داشت و تاکنون کسری دیده نشده است.

استاندار خوزستان گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی عملکرد خوبی را برای تأمین امنیت زوار انجام دادند؛ قرارگاه مشترک با کشور عراق نیز حاصل بسیار خوبی داشت و مشکلات فوراً برطرف می‌شد.

حسینی محراب با تشکر از خبرنگاران خوزستان برای پوشش اخبار مرزی تاکید کرد: خبرنگاران تلاش مضاعفی داشتند و اخبار اربعین را به خوبی پوشش دادند اما هر چه در این راستا بیشتر تلاش کنیم؛ کم است زیرا دشمنان می‌خواهند اربعین بی اثر باشد بنابراین باید مسئله اربعین در آئینه تلویزیون، رسانه، تبلیغات و… پررنگ‌تر شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا