شهرستان ها

ارتقای کمی و کیفی دانشکده تویسرکان در دستور کار

همدان-فرماندار شهرستان تویسرکان در مورد دیدار با وزیر علوم بیان کرد: دستوراتی شامل ارتقای کمی، کیفی دانشکده، افزایش تعداد رشته‌ها و تعداد دانشجویان انجام شده است.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: نخبگان باید از استعدادهای خدادادی خود برای خدمت به کشور استفاده کنند و با همت این عزیزان و زمینه سازی دولت گره‌ها و مشکلات را حل کنند.

وی یادآور شد: از اقدامات موثر دولت سیزدهم و همت مسئولین شهرستانی ۱۴ متخصص به تیم درمانی شهرستان اضافه شده‌اند و جذب این افراد یکی دیگر از سرمایه‌های گرانبها برای این شهرستان است.

فرماندار تویسرکان در ادامه با بیان اینکه مراکز علمی و آموزشی به ویژه در حوزه تحصیلات عالیه در شهرستان باید ارتقاء پیدا کند افزود: طرح برطرف سازی مشکلات راه دسترسی به دانشکده فنی تویسرکان در طرح جدید جامع شهری دیده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

افشاری یادآور شد: شهرستان تویسرکان از استعدادهای درخشانی برخوردار است و می‌توان با اجرای برنامه‌های کارشناسانه، دانشجویان بومی بیشتری را جهت تحصیل در دانشکده فنی تشویق کرد.

وی در مورد دیدار با وزیر علوم بیان کرد: دستوراتی شامل ارتقای کمی، کیفی دانشکده، افزایش تعداد رشته‌ها و تعداد دانشجویان انجام شده و با مساعدت وزیر علوم به زودی تجهیزات جدیدی برای دانشکده فنی تویسرکان ارسال خواهد شد.

فرماندار تویسرکان در ادامه با بیان اینکه ۳۶۱ نفر در تویسرکان در سال جاری به دانشگاه‌ها راه یافتند؛ متذکر شد: از این تعداد ۲۴ نفر در دانشگاه فرهنگیان، ۱۲ نفر در رشته‌های پزشکی پذیرفته شده‌اند و۱۰ نفر هم رتبه‌های زیر سه هزار را در کشور کسب کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا