شهرستان ها

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در میزان رفع مشکلات مردم

بوشهر- استاندار بوشهر از ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های مختلف خبر داد و گفت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم، روحیه جهادی و انقلابی، نوآوری در امور از جمله شاخص‌های ارزیابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به تحولات اخیر غزه اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در سراشیبی قرار دارد و امروز شاهد تجمعات چند صد هزار نفری در کشورهای اروپایی علیه صهیونیست‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل غاصب نزدیک است افزود: رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی در سراشیبی قرار دارد و روز به روز جبهه مقاومت، قوی‌تر می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج خاطر نشان کرد: در آستانه هفته بسیج قرار داریم و برای این ایام برنامه‌ها و طرح‌های ارزشمندی در شهرستان‌های ده گانه استان اجرا می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: تفکر بسیجی و رفتار جهادی و انقلابی باید در جامعه نهادینه شود و هر وقت تفکر بسیجی، امور را در دست گرفت به موفقیت رسیدیم.

استاندار بوشهر خواستار اجرای برنامه‌های متنوع و با کیفیت در هفته بسیج و همچنین هفتم آذر روز نیروی راهبردی دریایی در استان بوشهر شد.

محمدی زاده بیان کرد: با محوریت روابط عمومی استانداری بوشهر، مدیران استان نسبت به برپایی نشست‌های خبری و حضور در صدا و سیما به مناسبت هفته بسیج اقدامات لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: از امیر نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر می‌خواهم در روز نیروی دریایی نسبت به برپایی یک تجمع عظیم مردمی، در یک مسجد بوشهر برنامه ریزی کند.

محمدی زاده خواستار تداوم برنامه‌های اردوهای راهیان پیشرفت در استان بوشهر شد و گفت: از سپاه و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌خواهم با همکاری و همفکری، این اردوها را برای دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی کنند.

استاندار بوشهر به برپایی نمایشگاه و میز خرما در استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه خرما و میز ملی خرما برپا شده و همایش تخصصی خرما نیز فردا برپاست که انتظار داریم تحولی در بازار خرما و معیشت تولید کنندگان ایجاد کند.

محمدی زاده بیان کرد: استان بوشهر اکنون در حوزه فرآوری و بسته بندی خرما به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده که البته کافی نیست و باید بیش از پیش اهتمام ورزیم.

وی از برگزاری تشییع چهار شهید گمنام و برپایی یادواره شهدای شهرستان بوشهر با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خبر داد.

محمدی زاده از ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های مختلف خبر داد و گفت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم، روحیه جهادی و انقلابی، نوآوری در امور، توجه به دانش بنیان‌ها، گره گشایی از مشکلات مردم و …از جمله این شاخص‌ها است که دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کنند، تذکر خواهند گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا