شهرستان ها

ارسال ۵۰۰ اثر به بیست و پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس

شیراز – دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس «حماسه سپیداران» ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال بهادرانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آخرین فرصت برای ارسال آثار به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس با عنوان «حماسه سپیداران»، پایان شهریورماه است و تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی تأکید کرد: بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس در دو بخش عمومی و مقاومت برگزار می‌شود البته یک بخش ویژه نیز برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

به گفته بهادرانی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه‌داشتن این حادثه با عناصر مختلف هنر، مقرر شده تا بخش ویژه این کنگره با عنوان «شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ (ع)» اختصاص یابد.

او درباره نحوه ارسال آثار به این کنگره نیز بیان کرد: شاعران استان فارس می‌توانند تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ آثار خود را بدون محدودیت در تعداد اثر در قالب فایل Word از طریق پیام‌رسان ایتا به آدرس hemasesepidaranfars@ ارسال کنند.

گفتنی است شیراز برای پنجمین سال پیاپی میزبان بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت کشور خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا