شهرستان ها

از پوستر نهمین نمایشگاه وجشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان غربی رونمایی شد




با حضور جمعی از مسئولین استانی از سایت، پوستر و لوگو نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری “ائلفن”آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش‌ایلنا, محمد جلال زاده معاون علمی پژوهشی سپاه آذربایجان غربی، در مراسم رونمایی از سایت، لوگو و پوستر نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی ” ائلفن” گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه و جشنواره ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه و توانمند سازی نخبگان جامعه است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری،  برداشتن گامی در جهت رسیدن به هدف اصلی خود که همان مرجعیت علمی در کشور و به تبع آن در منطقه است.

جلال زاده اظهار کرد: عنوان ائلفن ترکیبی از یک واژه ترکی و فارسی است و هدف از نامگذاری به این اسم بومی و ایرانیزه کردن عنوان نمایشگاه است.

معاون علمی پژوهشی سپاه آذربایجان غربی اظهار کرد: نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی یکم لغایت سوم بهمن ماه سال جاری در تالار وحدت ارومیه با حضور پژوهشگران و نخبگان علمی استان برگزار خواهد شد.

در ادامه مراسم سرهنگ نجمی ، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: بنابه فرموده رهبر انقلاب در علم باید در کنار داشتن قدرت علنی به یک جرات علمی نیز دست یابیم چرا که این دو اتفاق همدیگر را پوشش می دهند و موجب توسعه می شوند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب هرچند کشور دارای ظرفیت علمی بود اما بدلیل نداشتن جرات علمی می توانستیم به پیشرفت دست یابیم و در تولید جزئی ترین موارد نیز عاجز بودیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موجب شد به قدرت علمی بومی دست یابیم و به جرات و باور علمی که همان جمله ما می توانیم است برسیم.

سرهنگ نجمی افزود: امید است با برگزاری نمایشگاه های مختلف پژوهشی و علمی و فناوری ارتباط با نخبگان افزایش یابد و آذربایجان غربی به قطب علمی کشور تبدیل شود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا