شهرستان ها

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۳ آبان پیامی صادر کرد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک روز دانش‌آموز در پیامی از مردم این استان برای حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام غلامعلی حیدری آمده است: «مردم چهارمحال و بختیاری، همگام و همراه مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته بارها ثابت کرده‌اند که در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و پشتیبان نظام و مسئولان هستند.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان که به روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که مردم کشور می‌توانند با حضور گسترده و حماسی خود انزجارشان را از اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی فریاد بزنند و ملت‌های آزاده را بیدار و آگاه کنند.

در راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال مردم علاوه‌بر حضور گسترده در راهپیمایی اقدامات تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) را هم محکوم می‌کنند.»

در بخش دیگری از این پیام آمده است: «اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب‌الله برای حضور در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه از مردم فهمیم چهارمحال و بختیاری خواستارم تا در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ترویج گفتمان استکبارستیزی و عدالت محوری گام بردارند.

بدون شک عدم همراهی مردم به خصوص آحاد جوانان و نوجوانان با توطئه اخیری که نقش‌آفرینی استکبار جهانی در آن مشهود بود، مصداق عینی دیگری بوده که نشان دهد روحیه استکبارستیزی همچنان در بین آحاد مردم زنده است.»

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا