شهرستان ها

استاندار کرمانشاه از پروژه‌های عمرانی ثلاث باباجانی بازدید کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در جریان سفر به شهرستان ثلاث باباجانی از تونل سیاه طاهر، ساختمان آموزش و پرورش و بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر پنجشنبه در جریان سفر شهرستانی به ثلاث باباجانی از تونل سیاه طاهر بازدید کرد.

همچنین استاندار کرمانشاه در جریان سفر شهرستانی به ثلاث باباجانی از پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی مرکز شهرستان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت آن را بررسی کرد.

در ادامه سفر شهرستانی به ثلاث باباجانی مسئولان استانی از ساختمان تخریب شده اداره آموزش و پرورش ثلاث باباجانی بازدید کردند.

در گذشته هیچ اعتباری از محل بودجه‌های کلان بازسازی مناطق زلزله استان برای بهسازی ساختمان اداره آموزش و پرورش ثلاث در نظر گرفته نشده و این ساختمان از ۲۱ آبان ۱۳۹۶( زمان وقوع زلزله) رها شده است.

در این بازدید که معاونان استاندار و فرماندار ثلاث باباجانی هم حضور داشتند، دکتر محمدطیب صحرایی به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد که یک ارزیابی فنی دقیق از میزان استحکام و خسارت‌های ساختمان انجام شود تا برای شیوه نوسازی و بهسازی آن تصمیم گیری و جذب اعتبار برای آن در دستور کار قرار گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا