شهرستان ها

استان البرز در حمایت از بنگاه های اقتصادی در سال گذشته پیشتاز است

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز در حمایت از بنگاه های اقتصادی در سال گذشته پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف الله اسداللهی در سی و چهارمین و سی و پنجمین جلسه تسهیلات و تسهیل و رفع موانع تولید البرز با اشاره به پیشتازی این استان در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی اظهار کرد: پس از استان البرز، استان‌های بوشهر، تهران، هرمزگان و سمنان به ترتیب بیشترین امتیاز در این حوزه را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: برای تداوم این مسیر در سال جاری نیز ۳۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز برگزار شده که در این جلسات ۱۳۰ پرونده با حضور اعضای ستاد استانی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این مسئول در خصوص وضعیت مصوبات این جلسات نیز یادآور شد: ۱۲۳ مصوبه خروجی این جلسات بوده است که از این تعداد ۱۰۰ مصوبه اجرا و ۲۳ مصوبه نیز در دست اقدام می‌باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه به تشریح جزئیات تسهیلات پرداختی در قالب تسهیلات رونق تولید و پرداختی از محل منابع داخلی بانک‌های استان پرداخت و بر لزوم بررسی آخرین آمار تسهیلات انباشتی در بانک‌های عامل استان تاکید کرد.

بررسی وضعیت ۱۱ پرونده صنعتی با موضوعات مختلف؛ مالی و بانکی، تأمین سوخت، تأمین اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی و… از دیگر بخش‌های این جلسه بود که به ریاست وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص نظارت بر قیمت‌ها در حوزه کالا و خدمات در سطح استان، اداره کل غله نیز گزارش خود را در خصوص وضعیت تأمین کالاهای اساسی در سطح استان از جمله گندم، آرد، شکر ارائه کرد و از فعال شدن کمیته کمیت و کیفیت آرد استان خبر داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا