شهرستان ها

استان به سبب محرومیت تاریخی نیازمند توجه بیشتری است

استاندار چهارمحال و بختیاری:

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان به سبب محرومیت تاریخی نیازمند توجه بیشتری است.


به گزارش ایلنا، غلامعلی غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور مجمع نمایندگان این استان در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این استان با حدود یک میلیون نفر جمعیت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وفاداری خود را به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند مردم این استان در دفاع مقدس هم نقش برجسته‌ای داشتند و ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: مردم استان از برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر به خوبی استقبال می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به جشن عید غدیر، جشنواره ملی اقوام ایرانی و جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان اشاره کرد.

حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به سبب محرومیت تاریخی نیازمند توجه بیشتری است و این کاستی با رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم و توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم در حال جبران است.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور اعتباراتی برای تکمیل فرهنگسراها، مجامع قرآنی و مجتمع‌های فرهنگی و هنری تخصیص داده شد اما با این وجود به اعتبارات و امکانات بیشتری در استان نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه به‌منظور شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، نشست با استاندار و مجمع نمایندگان و حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی کشور ویژه مناطق زاگرس‌نشین به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا