شهرستان ها

استان سمنان نیازمند تخت‌های بیمارستانی و امکانات درمانی است

سمنان-نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه این منطقه به دلیل قرار گرفتن بین الحرمین باید به لحاظ امکانات تأمین باشد، گفت: استان نیازمند تخت‌های بیمارستانی و توزیع امکانات درمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان سمنان، همراه با آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با حضور وزیر بهداشت به میزبانی تالار استاد شهید مرتضی مطهری سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان به دلیل قرار گرفتن در بین‌الحرمین نیازمند امکانات ویژه است، ابراز داشت: با توجه به ارائه خدمات استان سمنان به زائران علی بن موسی رضا (ع) و مسافران می‌بایست در بحث بهداشت و درمان ارتقا یابد تا بیمار سریع‌تر مورد مداوا قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه در صورت امکان باید چرخه کامل درمانی در حوزه‌های مختلف برای استان سمنان مستقر شود، افزود: این امر سبب کاهش مراجعات مردم به پایتخت کشور برای درمان در راستای کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه استان نیازمند تخت‌های بیمارستانی و توزیع امکانات است، ابراز داشت: در زمینه بهداشت، درمان، دارو و سلامت نیز انتظار می‌رود عدالت همانگونه که مورد تاکید دولت سیزدهم و رئیس جمهور است، مورد توجه قرار گیرد.

مطیعی با بیان اینکه مدیریت و برنامه‌ریزی حضور پزشکان در استان به دلیل برخی کمبودها با مشکلاتی در سطح شهرستان‌ها مواجه است، تصریح کرد: از وزارت بهداشت انتظار می‌رود به این موضوعات نیز رسیدگی و چالش‌های موجود رفع شوند.

وی ضمن بیان اینکه در واردات و تولید واکسن طی دولت سیزدهم اقدامات و توفیقات بسیار ارزشمندی شکل گرفت، افزود: در بُرهه همه‌گیری ویروس کرونا که ۷۰۰ نفر روزانه بر اثر بیماری کرونا فوت می‌کردند طی دولت آیت الله رئیسی اقدامات مقابله‌ای خوبی پیرامون این موضوع ایجاد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا