شهرستان ها

استخدام ۲۵ هزار نفر در سطح کشور در وزارت بهداشت

کاشان – معاون درمان وزیر بهداشت از استخدام ۲۵ هزار نفر در مراکز درمانی سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سعید کریمی ظهر شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات مثبتی در حوزه بهداشت و درمان شده است، اظهار داشت: در سطح کاشان هم فعالیت‌های خوبی شده است که از آن حمله به خرید و نصب دستگاه به روز MRI اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه و بخش سی تی آنژیو به زودی در کاشان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: کارهای مربوط به بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل هم انجام شده است و این بیمارستان به زودی افتتاح می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به نیاز نیروی انسانی در بخش‌های مختلف وزارت بهداشت در سطح کشور تصریح کرد: با برگزاری آزمون استخدامی ۲۵ هزار نفر در سطح کشور جذب این وزارتخانه می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به لزوم اختصاص تجهیزات به روز درمانی در سطح کشور گفت: در این دوره سعی کرده‌ایم بخش‌ها و مراکز جدید درمانی به صورت رایگان توسط معاونت درمان وزارت بهداشت تجهیز شود.

کریمی با اشاره به کمبود پزشک در برخی از مناطق کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته بیش از چهار هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در سراسر کشور توزیع شدند.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۲۳ متخصص به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: کاشان نسبت به تعداد پزشک نسبت به دیگر نقاط کشور دارای وضعیت بهتری است.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به افزایش اهدای عضو در کشور گفت: طی شش ماهه ابتدایی امسال بیش از دو هزار عضو توسط هموطنان عزیز اهدا شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا