شهرستان ها

استفاده از تمامی ظرفیت‌های صدا و سیما برای ترویج فرهنگ شهادت

اردبیل- مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تمامی ظرفیت‌های صدا و سیمای اردبیل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با تولید محتوای فاخر و ارزشمند بکارگیری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملااحمدی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی کمیته روابط عمومی کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: رسانه‌های جمعی کارکردهای فراوانی در تولید برنامه‌های اجتماع‌محور با اولویت برنامه‌های ارزشی دارند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جز اولویت‌های صدا و سیمای محلی است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد تولید و پخش برنامه‌های متعدد با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل بودیم، تصریح کرد: تأثیرگذاری این برنامه‌های ارزشی و فرهنگی در جامعه احصا شده و تولید این برنامه‌ها با استقبال عموم مردم مواجه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تاکید بر اینکه تولیدات سیما و برنامه‌های رادیویی با محوریت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیشترین تأثیرگذاری جز رسالت‌های صدا و سیماست، گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل در پوشش رسانه‌ای اخبار، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی سپاه و بسیج و کنگره شهدا اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

ملااحمدی افزود: صدا و سیما در کنار سپاه و بسیج آمادگی خود را به منظور تولید و پخش آثار فاخر و ارزشمند شهدا اعلام کرده است.

رئیس کمیته روابط عمومی کنگره ملی بزرگداشت سه چهار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی معاونت‌های مربوطه صدا و سیمای مرکز اردبیل، تا خود اجلاسیه نهایی کنگره شهدا به صورت پیوسته شاهد تولید و پخش آثار ماندگار از شهدا از شبکه رادیویی و تلویزیونی سبلان استان اردبیل خواهیم بود.

در ادامه این نشست معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: کار برای شهدا باید به صورت دلی و در شأن شهدا انجام شود و نباید در حصار کارهای موظفی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نگریسته شود.

سرهنگ معین‌الدین اسدی بیان کرد: به برکت اجلاسیه کنگره و با هماهنگی‌های انجام یافته از طرف سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، مرزبانی و ادارات استان، به صورت یک دست با تمامی خانواده سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل دیدار و یاد شهدا را گرامی خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با تلاش و همت مضاعف و در شأن نام استان اردبیل، تمامی برنامه‌های کنگره شهدا را با جدیت تمام پیش خواهیم برد.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با اشاره به تولیدات رسانه‌ای فاخر و ارزشمند صدا و سیما تصریح کرد: با برنامه‌ریزی منظم و منسجم می‌توان در پیشبرد اهداف کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، آثاری فاخر و ارزشمند تولید کرد.

سید محمد جواد خاتم‌نژاد گفت: از ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل و همچنین بسیج رسانه استان در زمینه تولیدات صوتی و تصویری باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» به یک اثر ارزشمند در دنیا تبدیل شده است، افزود: از عموم مردم و هنرمندانی که علاقه‌مند و یا توانایی تولید آثار ارزشمند دارند، حمایت می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: اگر دستور تولید سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در قالب کنگره شهدا مورد تأیید این کمیته قرار بگیرد، با تلفیق جنگ چالدران و حمله روس‌ها به ایران که اردبیل یکی از شهرهای مورد هجوم دشمنان بود، می‌توان به صورت ترکیبی با دفاع مقدس اثری ارزشمند را در جامعه تولید و پخش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه حکم مسئولیت «علی ملااحمدی» به عنوان رئیس و سرهنگ پاسدار «داود نقی‌پور» به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اعطا شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا