شهرستان ها

استقبال مردم از غرفه قرآنی سپاه در نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه

کرمانشاه- مدیریت دارالقرآن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از استقبال مردم از غرفه قرآنی سپاه در نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ قباد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاونت تعلیم و تربیت بسیج در راستای عملی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده و تهیه کرده است.

وی افزود: طراحی این غرفه به این صورت است که در ورودی یک مسجد طراحی شده و در حوض ورودی وضو می‌گیرد و وارد غرفه می‌شود.

مدیریت دارالقرآن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: از روز افتتاحیه تا آخرین روز نمایشگاه هر روز با ۲ شهرستان به صورت آنلاین و تصویری ارتباط گرفته می‌شود تا از فضای نمایشگاه قرآن کریم بهره مند شوند.

مرادی بیان کرد: همچنین نمونه‌هایی از برنامه‌های قرآنی اجرا شده در طرح‌های صالحین و شجره طیبه در این غرفه طراحی شده و اهداف تربیتی و تعلیمی، نشست‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی، مهدهای قرآنی، برگزاری جلسات قرآنی، مسابقات قرآنی اجرا شده در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از پنج هزار نفر برای حضور در مسابقات قرآن و عترت بسیج را داشتیم که نشان دهنده علاقه نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی است، بیان کرد: در سال گذشته ۵۱ نفر مربی قرآن در سطح نواحی مقاومت تربیت شده است که این مربیان موظف به برگزاری کلاس‌های قرآنی هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا